Thursday, June 30, 2011

angah degil's birthday^_^

Bismillahirahmanirahim
In the name of Allah,Most Gracious Most Merciful

buat anak buah tersayang
selamat hari lahir:)
semoga angah sihat walafiat dan berada dalam lindungan Allah
semoga angah makin comel,gemok,tinggi dan gigi makin cantik
semoga angah akan selalu dapat num 1 dalam peperiksaan
semoga angah dah tak ngada-ngada ngan tok ma lagi
*tok ma tue cik su yang punye tau...*

mewarna dalam kelas tadi:)

kita selalu gaduh kan angah^^
cik shu selalu tarik rambut angah sebab nak bagi angah nangis 
cik shu pijak kaki angah sebab angah suka ngadu pada tok ma:P
cik shu jerit-jerit kat angah supaya angah jerit balik kat cik shu
cik shu marah angah sebab sajer jer nak cari pasal:D
cik shu selalu buli angah pergi kedai untuk beli gula-gula
dgn kata mudah,angah sengsara bila cik shu kat rumah:)
*hihi...kena tunggu cik shu balik gak:P*

maaf yer angah,dapat mak saudara mcm nie^^
mungkin sebab angah jer yang ada kat rumah
dah bangun tidur nampak angah
nak tidur semula pun nampak angah
nak makan lagila nampak angah
sekarang,telefon rumah pun hari-hari angah angkat,dengar suara angah-.-''
angah...angah...angah...hihihi

note:tunggu cik shu balik yer kalau nak hadiah...^^

2 comments:

..::c i x c é d o t::.. said...

sweet sangat nie. nak jd anak sedara cik syafa jugak laa canie.. hihi. ;D

sanah helwah ye angah.. (nak jugak).. ^^

syafa mohamed said...

hik3....jangan2,xsweet^^
nanti syafa cubit2 smpai nangis..hihihi

okey2,mekacih angah ckp kat makcik cedot:)