Friday, March 25, 2011

i'm in pieces...

Assalamualaikum w.b.t...
entry kali nie xmahu bebel/berceloteh byk2
cuma saya rasa ingin mencari sesuatu yang baru untuk diri
saya banyak dosa
saya sangat lemah
saya jugalah hamba hina
walaupun dosa-dosa itu memalukan tetapi
saya perlu akuinya kerana semuanya hasil perbuatan diri sendiri.

kepada sesiapa yang pernah terluka
saya mintak maaf sangat-sangat dari hujung kaki sampai hujung kepala
andai semua itu dilakukan secara sengaja atau tidak
secara sedar atau tidak sedar
secara terang-terangan atau sembunyi
i'm really hoping for your forgiveness...

semoga mentari hari esok lebih terang menyinar dari hari ini
semoga bunga yang mekar di pagi akn datang lebih indah dari semalam
dan semoga diri ini lebih baik pada future in come...insyaAllah



andai diri seindah pandangan pada bunga ini...:(

1 comment:

hikari said...

hai adik...

ehem2.. jom story mory jom... ;)

p/s: pm akk phone no awk...